Жылдар бойы Қазақстандағы азық-түлік тұтыну құрылымында оң өзгерістер байқалуда. Сүт өнімдері мен етке деген сұраныс артып, тәттілер әлі де көп сатылатын тауарлардың бірі болып қала береді, деп хабарлайды Saudata-ға сілтеме жасап.
Тәттілер мен сусындар алда келеді
Аналитиктердің мәліметінше, кондитерлік өнімдер қазақстандықтардың сатып алу құрылымында әлі де алдыңғы қатарда.
«Кондитерлік өнімдер супермаркеттердегі орташа тұтыну чегінің 15,7%-ын құрайды. Екінші орында – сусындар (10,4%), үшінші орында – ет өнімдері (10,3%). Сүт өнімдері жалпы сатып алу көлемінің 8,8%-ын алады», – делінген зерттеуде.
Салауатты тұтыну құрылымы
Азық-түлік себетінде сауықтыру тенденциясы байқалады. Сатып алу жиілігіне қарай, тәттілер мен шоколад өнімдері екінші орынға түсті (33%), сусындар бірінші орында (43%), ал сүт өнімдері 30%-ға жетіп, тәттілермен теңесті.
Нан мен жеміс азаюда
Аналитикалық мәліметтерге сәйкес:
- нан және тоқаш өнімдері 2024 жылы чектердің шамамен 23%-ын алса, 2025 жылы 20%-ға дейін азайды;
- жемістер сирек сатып алынып, былтырғы 10,6%-дан биыл 9,4%-ға төмендеді.
Азық-түлік себетінің жаңа бейнесі
Қазақстанда азық-түлік тұтыну мәдениеті салауатты бағытқа өзгеруде:
- тәттілер мен газдалған сусындар танымал болғанымен, олардың үлесі біртіндеп азаюда;
- сүт өнімдері мен етке сұраныс өсуде;
- көкөністер үлесі тұрақты, маусымдық өзгерістерге байланысты ауытқиды.
Сарапшылардың пікірінше, бұл қазақстандықтардың тамақтану әдеттеріндегі сапалы өзгерісті көрсетеді — тағам рационы біртіндеп «тәтті және фастфудтық» сипаттан «ақуызды әрі табиғи» бағытқа ауысуда.